Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp en förvirrad själ köpa sitt första par puderskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1081428" data-attributes="member: 29440"><p>Både soul 7 och Sick Day är nog ganska säkra kort om du nu inte kan testa först. Båda funkar bra i pisten också om det skulle bli dåligt med snö.</p><p>Black Crows Atris kan jag rekommendera också ganska lik Sick Day.</p><p>Om många gillar dem så är ju sannolikheten större att du också gör det.</p><p></p><p>Själv är jag sugen på BC nocta air från förra året, men inte så lätt att hitta. Lite bredare än ovanstående men relativt kort radie.</p><p>(Obs! Årets Nocta 2 verkar vara helt ändrad med betydligt större radie och tyngre)</p><p></p><p>Anima tror jag också kan vara en trevlig skida och inte fullt lika bred som Nocta men jag har inte testat den själv.</p><p></p><p>Men som sagt, det bästa är ju alltid att försöka testa själv, och då helst minst en halv dag och inte bara ett par åk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1081428, member: 29440"] Både soul 7 och Sick Day är nog ganska säkra kort om du nu inte kan testa först. Båda funkar bra i pisten också om det skulle bli dåligt med snö. Black Crows Atris kan jag rekommendera också ganska lik Sick Day. Om många gillar dem så är ju sannolikheten större att du också gör det. Själv är jag sugen på BC nocta air från förra året, men inte så lätt att hitta. Lite bredare än ovanstående men relativt kort radie. (Obs! Årets Nocta 2 verkar vara helt ändrad med betydligt större radie och tyngre) Anima tror jag också kan vara en trevlig skida och inte fullt lika bred som Nocta men jag har inte testat den själv. Men som sagt, det bästa är ju alltid att försöka testa själv, och då helst minst en halv dag och inte bara ett par åk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp en förvirrad själ köpa sitt första par puderskidor
Tillbaka
Topp