Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp en förvirrad själ köpa sitt första par puderskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinnen717" data-source="post: 1081438" data-attributes="member: 149044"><p>Tack för svar. Skulle vilja hyra och testa de olika skidorna men känns som en liten risk med att åka ner utan ett par. Känns mest knökigt och jobbigt att hålla på att testa skidor och byta när kompisarna kommer slänga sig ut i (förhoppningsvis) nydumpat puder. Antar att det är dumt att köpa ett par skidor utan att testa men är nästan redo att ta den risken. </p><p></p><p>Tack för tipsen på alla skidor, ska googla runt lite och kolla vad som sägs om dom, eller om man kan knäppa sig ett billigt par på Blocket/freeride. Såg du kommentaren jag skrev över? Har hittat ett par Soul 7HD för 5800kr inklusive bindningar. Låter det nice eller borde jag vänta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinnen717, post: 1081438, member: 149044"] Tack för svar. Skulle vilja hyra och testa de olika skidorna men känns som en liten risk med att åka ner utan ett par. Känns mest knökigt och jobbigt att hålla på att testa skidor och byta när kompisarna kommer slänga sig ut i (förhoppningsvis) nydumpat puder. Antar att det är dumt att köpa ett par skidor utan att testa men är nästan redo att ta den risken. Tack för tipsen på alla skidor, ska googla runt lite och kolla vad som sägs om dom, eller om man kan knäppa sig ett billigt par på Blocket/freeride. Såg du kommentaren jag skrev över? Har hittat ett par Soul 7HD för 5800kr inklusive bindningar. Låter det nice eller borde jag vänta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp en förvirrad själ köpa sitt första par puderskidor
Tillbaka
Topp