Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp en helt oerfareen ! :D?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakob_Sanne" data-source="post: 494723" data-attributes="member: 31587"><p>Ta det lugnt Ante_87, den där Carled har en förmåga att få till ett inlägg i varje ny tråd som skapas på det här forumet oavsett om han tillför något eller inte. Inte lätt att känna till om man är ny här men nu vet du. Ja nu får jag väl fundera på vad jag har att tillföra.. Jag tror mig minnas att det finns en del ganska nya trådar som handlar om skidor till tjejer av olika erfarenhet och storlek, kolla om du hittar något som verkar stämma överens med hur din tjej vill ta sig ner för berget. Folk här brukar annars vara ganska snabba på att komma med förslag på lämpliga skidor, kanske lite mer information kan få även folk som har vaknat på fel sida att bli mer hjälpsamma. Hoppas inte den dryga attityden här gör att du undviker forumet i framtiden. Lycka till! Jo, för att svara åtminstone en av dina frågor; de flesta tillverkare har några "tjejskidor" i sortimentet, tyvärr har jag ingen erfarenhet alls av hur de är att åka på. Gissar att det som skiljer dem från de vanliga modellerna är att de är mjukare för bli mer lätthanterliga för någon som väger lite mindre/inte är lika stark i benen som grabbarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakob_Sanne, post: 494723, member: 31587"] Ta det lugnt Ante_87, den där Carled har en förmåga att få till ett inlägg i varje ny tråd som skapas på det här forumet oavsett om han tillför något eller inte. Inte lätt att känna till om man är ny här men nu vet du. Ja nu får jag väl fundera på vad jag har att tillföra.. Jag tror mig minnas att det finns en del ganska nya trådar som handlar om skidor till tjejer av olika erfarenhet och storlek, kolla om du hittar något som verkar stämma överens med hur din tjej vill ta sig ner för berget. Folk här brukar annars vara ganska snabba på att komma med förslag på lämpliga skidor, kanske lite mer information kan få även folk som har vaknat på fel sida att bli mer hjälpsamma. Hoppas inte den dryga attityden här gör att du undviker forumet i framtiden. Lycka till! Jo, för att svara åtminstone en av dina frågor; de flesta tillverkare har några "tjejskidor" i sortimentet, tyvärr har jag ingen erfarenhet alls av hur de är att åka på. Gissar att det som skiljer dem från de vanliga modellerna är att de är mjukare för bli mer lätthanterliga för någon som väger lite mindre/inte är lika stark i benen som grabbarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp en helt oerfareen ! :D?
Tillbaka
Topp