Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp en nybörjare...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olifen" data-source="post: 510571" data-attributes="member: 91391"><p>Tack för svaret. Frågan är bara om dessa bindningar är såna du pratar om. Jag har ramlat med skidorna två-tre gånger tidigare och då har bindningarna inte vridit sig, bara skjutit ut som vanligt. Dessutom blev det gröna skrapmärken på den vita botten av bindningen, så det verkar ju konstigt. När jag känner på den andra skidan så sitter den här grejen stenhårt fast. </p><p></p><p>Metallen ja.. det går ju en matallkant runt om. Där i mitten av skidan så har har skidan spruckit på längden där metallen och skidan är sammanfogade kan man säga. (ungefär 10 cm lång spricka) Har ingen möjlighet att visa bild eftersom Intersport har kvar skidan hos sig. </p><p></p><p>Chefen för Intersport ringde precis och tyckte att det va konstigt att det hände från en vurpa, men det är ju inga slagmärken eller trasiga kanter på skidan så jag kan ju inte ha kraschat nånstans! Men dom skulle kanske skicka bilder till tillverkaren...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olifen, post: 510571, member: 91391"] Tack för svaret. Frågan är bara om dessa bindningar är såna du pratar om. Jag har ramlat med skidorna två-tre gånger tidigare och då har bindningarna inte vridit sig, bara skjutit ut som vanligt. Dessutom blev det gröna skrapmärken på den vita botten av bindningen, så det verkar ju konstigt. När jag känner på den andra skidan så sitter den här grejen stenhårt fast. Metallen ja.. det går ju en matallkant runt om. Där i mitten av skidan så har har skidan spruckit på längden där metallen och skidan är sammanfogade kan man säga. (ungefär 10 cm lång spricka) Har ingen möjlighet att visa bild eftersom Intersport har kvar skidan hos sig. Chefen för Intersport ringde precis och tyckte att det va konstigt att det hände från en vurpa, men det är ju inga slagmärken eller trasiga kanter på skidan så jag kan ju inte ha kraschat nånstans! Men dom skulle kanske skicka bilder till tillverkaren... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp en nybörjare...
Tillbaka
Topp