Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälp en vilsen själ med skidval
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supermarium" data-source="post: 1311538" data-attributes="member: 176752"><p>Instämmer i det [USER=185650]@SoulRider[/USER] skriver. En skida omkring 100 mm med en hybridbindning tycker jag är helt rätt. Jag skulle säga att en skida kring 2000 g (~ 180 cm) är ett bra riktmärke för att den ska vara rolig även i pisten på morgonen, utan att bli för jobbig att gå med. </p><p></p><p>Själv köpte jag Blizzard Rustler 10 (2024/25) med Shift-bindning och Pomoca-hudar. Ville ha ett paket som skulle fungera till det mesta och är otroligt nöjd. Fantastiska skidor, och jag är långt ifrån ensam i den hyllningskören. </p><p>Kan även rekommendera Nordica Unleashed, både 98 och 108. Liknande känsla som Rustlern. </p><p></p><p>Det här är ju mina högst personliga åsikter, så du får ta det med en nypa salt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supermarium, post: 1311538, member: 176752"] Instämmer i det [USER=185650]@SoulRider[/USER] skriver. En skida omkring 100 mm med en hybridbindning tycker jag är helt rätt. Jag skulle säga att en skida kring 2000 g (~ 180 cm) är ett bra riktmärke för att den ska vara rolig även i pisten på morgonen, utan att bli för jobbig att gå med. Själv köpte jag Blizzard Rustler 10 (2024/25) med Shift-bindning och Pomoca-hudar. Ville ha ett paket som skulle fungera till det mesta och är otroligt nöjd. Fantastiska skidor, och jag är långt ifrån ensam i den hyllningskören. Kan även rekommendera Nordica Unleashed, både 98 och 108. Liknande känsla som Rustlern. Det här är ju mina högst personliga åsikter, så du får ta det med en nypa salt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hjälp en vilsen själ med skidval
Tillbaka
Topp