Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp - Flytta bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Martin-J" data-source="post: 1094773" data-attributes="member: 163248"><p>Ja, det är ju ganska stor skillnad så borra och montera om har jag räknat med. Behöver man kanske flytta både fram och bak? Ska till Makedonien och åka nästa vecka, får kolla upp om det finns någon verkstad på plats. Oavsett om jag borrar om själv eller lämnar in i Makedonien känns det som jag behöver ge en tydlig instruktion hur jag vill ha det. Om man vill göra det enkelt och bara flytta den ena bindningen, riskerar man att få fel balans då? Vid 30 mm flytt borde ju hela bindningen hamna ca 15 mm för långt fram eller bak. Är 15 mm skit samma eller är det jättemycket?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Martin-J, post: 1094773, member: 163248"] Ja, det är ju ganska stor skillnad så borra och montera om har jag räknat med. Behöver man kanske flytta både fram och bak? Ska till Makedonien och åka nästa vecka, får kolla upp om det finns någon verkstad på plats. Oavsett om jag borrar om själv eller lämnar in i Makedonien känns det som jag behöver ge en tydlig instruktion hur jag vill ha det. Om man vill göra det enkelt och bara flytta den ena bindningen, riskerar man att få fel balans då? Vid 30 mm flytt borde ju hela bindningen hamna ca 15 mm för långt fram eller bak. Är 15 mm skit samma eller är det jättemycket? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp - Flytta bindning
Tillbaka
Topp