Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
hjälp för köp av MTB
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bystedt" data-source="post: 79486" data-attributes="member: 19490"><p>Jag köpte en ny Kona i Schweiz (borde var ungefär samma pris i Sverige) för </p><p>runt 10 000 och den funkar utmärkt. Den är heldämpad (Fox Vanilla bak och </p><p>Marzocchi MZ fram) och har LX. Jag kör både uppför (senast iförrgår 1000 </p><p>höjdmeter uppåt), crosscountry, hårt nerför (förrgår 1600 hm down, wihooo), </p><p>genom vattendrag, lera, grus, koskit och annan dirt och det funkar skitbra, </p><p>speciellt om man rengör ordentligt efter varje tur (ordning o reda på torsdag </p><p>o freda!!!).</p><p></p><p>Köper man en ny brukar det även ingå service efter ett antal mil som kan vara </p><p>skönt att ha. </p><p></p><p>Klart du skall försöka hitta en bike från förra säsongen om den är bättre för </p><p>pengarna, begagnat kan du köpa av någon du litar på om du inte är grym på </p><p>beggade hojjar.</p><p></p><p>Lycka till!</p><p>.m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bystedt, post: 79486, member: 19490"] Jag köpte en ny Kona i Schweiz (borde var ungefär samma pris i Sverige) för runt 10 000 och den funkar utmärkt. Den är heldämpad (Fox Vanilla bak och Marzocchi MZ fram) och har LX. Jag kör både uppför (senast iförrgår 1000 höjdmeter uppåt), crosscountry, hårt nerför (förrgår 1600 hm down, wihooo), genom vattendrag, lera, grus, koskit och annan dirt och det funkar skitbra, speciellt om man rengör ordentligt efter varje tur (ordning o reda på torsdag o freda!!!). Köper man en ny brukar det även ingå service efter ett antal mil som kan vara skönt att ha. Klart du skall försöka hitta en bike från förra säsongen om den är bättre för pengarna, begagnat kan du köpa av någon du litar på om du inte är grym på beggade hojjar. Lycka till! .m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
hjälp för köp av MTB
Tillbaka
Topp