Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
hjälp från folk som kan chamonix, tack
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Domme" data-source="post: 378633" data-attributes="member: 65303"><p>jag bodde i brevent förra säsongen, i en liten studio på 23kvm (vi hyrde av en svensk tjej, elin). vi åkte mest i brevent, eftersom det bara var några 300 meter till liften. nu i efterhand hade det nog vart skönare att bo i cham sud, eftersom man måste ta bussen därifrån och då kan man ju välja ort. det var sällan vi orkade gå ner för den långa backen till bussen och sen gå upp för den med pjäxorna på. hade jag åkt igen hade de blivit cham sud.</p><p></p><p>de e roligare att bo i sud också, de e där alla bummare bor så man kan ju förfesta å dra ihop fler grejer om man bo i sud</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Domme, post: 378633, member: 65303"] jag bodde i brevent förra säsongen, i en liten studio på 23kvm (vi hyrde av en svensk tjej, elin). vi åkte mest i brevent, eftersom det bara var några 300 meter till liften. nu i efterhand hade det nog vart skönare att bo i cham sud, eftersom man måste ta bussen därifrån och då kan man ju välja ort. det var sällan vi orkade gå ner för den långa backen till bussen och sen gå upp för den med pjäxorna på. hade jag åkt igen hade de blivit cham sud. de e roligare att bo i sud också, de e där alla bummare bor så man kan ju förfesta å dra ihop fler grejer om man bo i sud [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
hjälp från folk som kan chamonix, tack
Tillbaka
Topp