Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp gammal snowboardare att konvertera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjornsva" data-source="post: 277439" data-attributes="member: 71319"><p>Dålig fart här i tråden. Jag har börjat fundera på att köpa ett par billigare skidor iår, och om jag fortsätter att åka till nästa säsong köpa ett par bättre och dyrare.</p><p></p><p>På sportconrad finns Dynastar Nothing But Trouble + Marker M12.0 Free för 260€ inkl. frakt vilket är ett sjukt bra pris jämfört med vad Stadium tar. Det finns några till alternativ hos conrad som är rätt billiga och det är:</p><p></p><p>K2 Silencer</p><p>K2 Fujative</p><p>Völkl Dogen</p><p></p><p>Dom kostar alla under 200€ exklusive bindning.</p><p></p><p>Skiljer det sig mycket i styvhet mellan dessa tre och Dynastar Nothing But Trouble? Jag kände på Dynastar och på Rossignol skidan jag åkt och då var Rossignol styvare kände jag direkt och då jag gillar att åka ganska fort tror jag en lite styvare skida är att föredra. Iofs gillar jag att leka också och planerar att hoppa ganska mycket, hmm, fyfan det är svårt detta.</p><p></p><p>Men överlag mellan dessa fyra skidor, vilka har fått bäst kritik och vad tycker ni som provat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjornsva, post: 277439, member: 71319"] Dålig fart här i tråden. Jag har börjat fundera på att köpa ett par billigare skidor iår, och om jag fortsätter att åka till nästa säsong köpa ett par bättre och dyrare. På sportconrad finns Dynastar Nothing But Trouble + Marker M12.0 Free för 260€ inkl. frakt vilket är ett sjukt bra pris jämfört med vad Stadium tar. Det finns några till alternativ hos conrad som är rätt billiga och det är: K2 Silencer K2 Fujative Völkl Dogen Dom kostar alla under 200€ exklusive bindning. Skiljer det sig mycket i styvhet mellan dessa tre och Dynastar Nothing But Trouble? Jag kände på Dynastar och på Rossignol skidan jag åkt och då var Rossignol styvare kände jag direkt och då jag gillar att åka ganska fort tror jag en lite styvare skida är att föredra. Iofs gillar jag att leka också och planerar att hoppa ganska mycket, hmm, fyfan det är svårt detta. Men överlag mellan dessa fyra skidor, vilka har fått bäst kritik och vad tycker ni som provat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp gammal snowboardare att konvertera
Tillbaka
Topp