Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
HJÄLP - går inte att slipa kanter (Seriös hjälp sökes)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mans_Hilling" data-source="post: 107457" data-attributes="member: 14436"><p>Jodu Airman, det är precis vad den kan (Fråga mig, jag är snart civilingejör i ämnet...)</p><p></p><p>Hur som helst: Tror knappast att detta är problemet, för de ställen som brukar härda så du måste ta bort med brynen är ställen med jack, där det liksom blir små utstående historier som blir extra ansatta av friktionen från snön. Hade du haft dessa hade inte filen bara låtit bli att ta, då hade den blivit förstörd pga. att de är hårdare än filen.</p><p></p><p>Tänker inte säga plastkant, för det är redan sagt.</p><p>Gå till en bra affär.</p><p></p><p>Hej!</p><p></p><p>(för stor vinkel från "belagssidan" är väl knappast trolig, även om du inte har ens 90 grader, säg 103 grader, så lär den ändå skrapa nageln rätt bra).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mans_Hilling, post: 107457, member: 14436"] Jodu Airman, det är precis vad den kan (Fråga mig, jag är snart civilingejör i ämnet...) Hur som helst: Tror knappast att detta är problemet, för de ställen som brukar härda så du måste ta bort med brynen är ställen med jack, där det liksom blir små utstående historier som blir extra ansatta av friktionen från snön. Hade du haft dessa hade inte filen bara låtit bli att ta, då hade den blivit förstörd pga. att de är hårdare än filen. Tänker inte säga plastkant, för det är redan sagt. Gå till en bra affär. Hej! (för stor vinkel från "belagssidan" är väl knappast trolig, även om du inte har ens 90 grader, säg 103 grader, så lär den ändå skrapa nageln rätt bra). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
HJÄLP - går inte att slipa kanter (Seriös hjälp sökes)
Tillbaka
Topp