Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp! Hitta skidpjäxor för extremt breda fötter (111 mm)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TopiNieminen" data-source="post: 1329310" data-attributes="member: 164371"><p>Nu menar jag eftersom jag antar att pjäxorna ska köpas av någon affär med bootfittin och inte på postorder så tänker jag bara att man borde inte låsa sig massa siffror innan man provar sig fram och i min värld är det enklaste att starta där det antas å vara lite litet och sen prova större och sedan prova den mindre igen för att få enn uppfattning hur en eventuellt för stor pjäxa känns.</p><p>Jag har ingen ambition att analysera TS fötter i teorin och förmodligen skiter jag i å göra det i praktiken med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TopiNieminen, post: 1329310, member: 164371"] Nu menar jag eftersom jag antar att pjäxorna ska köpas av någon affär med bootfittin och inte på postorder så tänker jag bara att man borde inte låsa sig massa siffror innan man provar sig fram och i min värld är det enklaste att starta där det antas å vara lite litet och sen prova större och sedan prova den mindre igen för att få enn uppfattning hur en eventuellt för stor pjäxa känns. Jag har ingen ambition att analysera TS fötter i teorin och förmodligen skiter jag i å göra det i praktiken med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp! Hitta skidpjäxor för extremt breda fötter (111 mm)
Tillbaka
Topp