Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp - Hur mycket gör 3mm? Passar mina fötter i brädan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 1093747" data-attributes="member: 28391"><p>Jag tycker att du redan åker på en bräda som är lite för smal för dina fötter och då är en minskning med 3 mm ganska mycket. Du borde titta på något som är upp emot 27 i midjan. Lib-Tech och Gnu har bra widebrädor som är över 26,5. Det finns absolut ingen anledning att köra för smal bräda. Jag har US11 på mina boots och tycker att 26+ är ett måste för att kunna köra på ordentligt i pisten. Det funkar hjälpligt med brädor neråt 25,7 men det är stooor skillnad att dra på med en bredare planka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 1093747, member: 28391"] Jag tycker att du redan åker på en bräda som är lite för smal för dina fötter och då är en minskning med 3 mm ganska mycket. Du borde titta på något som är upp emot 27 i midjan. Lib-Tech och Gnu har bra widebrädor som är över 26,5. Det finns absolut ingen anledning att köra för smal bräda. Jag har US11 på mina boots och tycker att 26+ är ett måste för att kunna köra på ordentligt i pisten. Det funkar hjälpligt med brädor neråt 25,7 men det är stooor skillnad att dra på med en bredare planka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp - Hur mycket gör 3mm? Passar mina fötter i brädan?
Tillbaka
Topp