Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp, jag kommer direkt från 1992 - vilka moderna skidor ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1093428" data-attributes="member: 161297"><p>1992, då var det tre år kvar tills Internet klev in i folks medvetande. Tanken svindlar. Hur överlevde vi?</p><p></p><p>Med tanke på att du bara är 40 och förhoppningsvis kommer att åka i 30, 35, kanske 40 år till medan materialutvecklingen kommer att rulla vidare utifrån dagens skidor så tycker jag att du skall överväga att istället lägga pengarna på några lektioner med en skidinstruktör som varit med sen 90-talet och som kan lära ut med dina grundkunskaper som bas. Måste förstås vara en duktig instruktör för att lära om är svårare än att lära nytt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1093428, member: 161297"] 1992, då var det tre år kvar tills Internet klev in i folks medvetande. Tanken svindlar. Hur överlevde vi? Med tanke på att du bara är 40 och förhoppningsvis kommer att åka i 30, 35, kanske 40 år till medan materialutvecklingen kommer att rulla vidare utifrån dagens skidor så tycker jag att du skall överväga att istället lägga pengarna på några lektioner med en skidinstruktör som varit med sen 90-talet och som kan lära ut med dina grundkunskaper som bas. Måste förstås vara en duktig instruktör för att lära om är svårare än att lära nytt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp, jag kommer direkt från 1992 - vilka moderna skidor ska jag ha?
Tillbaka
Topp