Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp, jag kommer direkt från 1992 - vilka moderna skidor ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rustie" data-source="post: 1094302" data-attributes="member: 163722"><p>Det låter vettigt. Samtidigt minns jag väl inte riktigt min gamla teknik. Kanske försöker jag göra lite både och.</p><p></p><p>Ett fel som återkom några gånger när jag "försökte" kanske kan vara en ledtråd: innerskidan skar iväg i utgången av svängen några gånger. Väldigt mystiskt, hände inte en enda gång under åkdag 1...</p><p></p><p>Misstanken om att göra fel kretsar en del kring träningsvärken i ryggen. Kan inte minnas att jag någonsin hade träningsvärk någon annanstans än i benen dåförtiden. (Nu har jag visserligen fött barn för ett par år sedan vilket kan påverka vissa muskler, men har å andra sidan coretränat som aldrig förr efter det).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rustie, post: 1094302, member: 163722"] Det låter vettigt. Samtidigt minns jag väl inte riktigt min gamla teknik. Kanske försöker jag göra lite både och. Ett fel som återkom några gånger när jag "försökte" kanske kan vara en ledtråd: innerskidan skar iväg i utgången av svängen några gånger. Väldigt mystiskt, hände inte en enda gång under åkdag 1... Misstanken om att göra fel kretsar en del kring träningsvärken i ryggen. Kan inte minnas att jag någonsin hade träningsvärk någon annanstans än i benen dåförtiden. (Nu har jag visserligen fött barn för ett par år sedan vilket kan påverka vissa muskler, men har å andra sidan coretränat som aldrig förr efter det). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hjälp, jag kommer direkt från 1992 - vilka moderna skidor ska jag ha?
Tillbaka
Topp