Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp.....K2 Hardside med Baron 13 Wide......bra eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tokkson" data-source="post: 981399" data-attributes="member: 64958"><p>Oj. Det är en kanondeal. Är det verkligen årets? Låter nästan som ett skämt?</p><p></p><p>Skidan är rätt styv, brukar väl rekommenderas som en bra allmountainskida för svenska förhållande, som tål att åkas rätt hårt på. Kombon med Baron är klockren, då den är rätt poppis som turskida. K2s egna hudar (som passar i infästningen i tippen) har jag för mig måste skäras till.</p><p></p><p>Komplettera med en +115 mm och du har alla skidor du behöver.</p><p></p><p>EDIT: Hudarna finns både som färdiga, och "trim to fit".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tokkson, post: 981399, member: 64958"] Oj. Det är en kanondeal. Är det verkligen årets? Låter nästan som ett skämt? Skidan är rätt styv, brukar väl rekommenderas som en bra allmountainskida för svenska förhållande, som tål att åkas rätt hårt på. Kombon med Baron är klockren, då den är rätt poppis som turskida. K2s egna hudar (som passar i infästningen i tippen) har jag för mig måste skäras till. Komplettera med en +115 mm och du har alla skidor du behöver. EDIT: Hudarna finns både som färdiga, och "trim to fit". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp.....K2 Hardside med Baron 13 Wide......bra eller?
Tillbaka
Topp