Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Hjälp - känslig & mono ute i spenaten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1071202" data-attributes="member: 77701"><p>Äh. Bumpar den här nu.</p><p></p><p>Kombinationen mitten-av-säsongen-depp, dystert väder (blåst, nollgradigt och den klassiska Val Thorens-sikten a.k.a gröt) och ungefär noll social energi har fått mig att falla ner i någon sorts mental grop. Det är inte kul. Och med "det" avses tillvaron i stort, vilket ju inte är så bra.</p><p></p><p>Å ena sidan tänker jag att jag skulle kunna ringa någon därhemma och bara prata om annat en stund för att skingra tankarna, å andra sidan är ett av mina mer korkade/opraktiska personlighetsdrag att jag är väldigt "här och nu", dvs att när jag är iväg på säsong är kontakten med omvärlden minimal och sedan återupptar jag den när jag kommer hem igen, vilket tyvärr får effekten att det är alldeles för omständligt att kommunicera med omvärlden mellan december och april eftersom dom inte har en aning om vad jag håller på med och all kontakt därför behöver inledas med en sjukt lång recap. Typ.</p><p></p><p>Förslag på hur jag kan pigga upp mig? Helst alkoholfria.</p><p></p><p>Sidenote: Om någon vet hur en lagar gashandtaget på en snöslunga av märket Honda är jag också idel öra.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1071202, member: 77701"] Äh. Bumpar den här nu. Kombinationen mitten-av-säsongen-depp, dystert väder (blåst, nollgradigt och den klassiska Val Thorens-sikten a.k.a gröt) och ungefär noll social energi har fått mig att falla ner i någon sorts mental grop. Det är inte kul. Och med "det" avses tillvaron i stort, vilket ju inte är så bra. Å ena sidan tänker jag att jag skulle kunna ringa någon därhemma och bara prata om annat en stund för att skingra tankarna, å andra sidan är ett av mina mer korkade/opraktiska personlighetsdrag att jag är väldigt "här och nu", dvs att när jag är iväg på säsong är kontakten med omvärlden minimal och sedan återupptar jag den när jag kommer hem igen, vilket tyvärr får effekten att det är alldeles för omständligt att kommunicera med omvärlden mellan december och april eftersom dom inte har en aning om vad jag håller på med och all kontakt därför behöver inledas med en sjukt lång recap. Typ. Förslag på hur jag kan pigga upp mig? Helst alkoholfria. Sidenote: Om någon vet hur en lagar gashandtaget på en snöslunga av märket Honda är jag också idel öra. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Hjälp - känslig & mono ute i spenaten
Tillbaka
Topp