Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Hjälp - känslig & mono ute i spenaten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CelineC" data-source="post: 1079625" data-attributes="member: 159689"><p>[USER=80520]@Vattendroppe[/USER] haha ja problemet är bara att den liften verkar öppna 16e december.. :/ Men jag var ute på en promenad idag i Chamonix och det är ju såå fint här ändå! Blev lite mer sugen på att stanna :D Problemet är bara: vad gör man till säsongen startar, utan bil eller nåt!!</p><p> [USER=77701]@Heddious[/USER] Jaa.. Får försöka leta reda på någon här! och komma på nåt att sysselsätta mig med haha.. Kanske blir Chamonix lite roligare då hehe.. </p><p> [USER=148784]@Lenz[/USER] Hehe nej jag var faktiskt på Carefour men tyckte det var dyrt där ändå, minipaket för 30 spänn typ ^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CelineC, post: 1079625, member: 159689"] [USER=80520]@Vattendroppe[/USER] haha ja problemet är bara att den liften verkar öppna 16e december.. :/ Men jag var ute på en promenad idag i Chamonix och det är ju såå fint här ändå! Blev lite mer sugen på att stanna :D Problemet är bara: vad gör man till säsongen startar, utan bil eller nåt!! [USER=77701]@Heddious[/USER] Jaa.. Får försöka leta reda på någon här! och komma på nåt att sysselsätta mig med haha.. Kanske blir Chamonix lite roligare då hehe.. [USER=148784]@Lenz[/USER] Hehe nej jag var faktiskt på Carefour men tyckte det var dyrt där ändå, minipaket för 30 spänn typ ^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Hjälp - känslig & mono ute i spenaten
Tillbaka
Topp