Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Hjälp - känslig & mono ute i spenaten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1079665" data-attributes="member: 97967"><p>Hej på er.</p><p></p><p>Jag har nu blivit ensam i min lägenhet, mitt ex har flyttat ut och drar vidare i livet och jobbet/karriären i London. Det är vemodigt men ändå ganska skönt, jag får göra som jag vill och spela hur mycket skräning black metal, slafsig döds metal och vevig hardcore/punk jag bara vill. Jag får inreda som jag vill och ha vad jag vill på mina väggar. Jag ska köpa en bostadsrätt i Tegefjäll, det är spännande men läskigt.</p><p></p><p>Ringde på klockan på akutpsyk i Östersund och träffade min kontakt/läkare där förra veckan, det var skittufft och jävligt jobbigt. Att dra allt igen, från början. All skit, all ångest, suiciditet, panik och avgrundssvärta. Men han tror att jag kan bli bra, jag ska få komma dit mer. Fått mer papper att fylla i och posta.. Det känns ändå hoppfullt på något vis.</p><p></p><p>Sen har jag fått bli polyamorös, som jag alltid velat vara, och få börja uttrycka mig mer queer:t/femme:igt. Jag har hittat två fantastiska partners som gör mig lycklig och som jag alltid vill vara hos. Jag har haft en fantastisk "komma ut" helg/fest i Stockholm (ping</p><p> [USER=77701]@Heddious[/USER]) på en väns 30års fest. Så det finns ljus i svärtan ändå.</p><p></p><p>@Kookaburra:</p><p>Tack, men alltså organiserad religion i alla dess former ger mig the fucking creeps..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1079665, member: 97967"] Hej på er. Jag har nu blivit ensam i min lägenhet, mitt ex har flyttat ut och drar vidare i livet och jobbet/karriären i London. Det är vemodigt men ändå ganska skönt, jag får göra som jag vill och spela hur mycket skräning black metal, slafsig döds metal och vevig hardcore/punk jag bara vill. Jag får inreda som jag vill och ha vad jag vill på mina väggar. Jag ska köpa en bostadsrätt i Tegefjäll, det är spännande men läskigt. Ringde på klockan på akutpsyk i Östersund och träffade min kontakt/läkare där förra veckan, det var skittufft och jävligt jobbigt. Att dra allt igen, från början. All skit, all ångest, suiciditet, panik och avgrundssvärta. Men han tror att jag kan bli bra, jag ska få komma dit mer. Fått mer papper att fylla i och posta.. Det känns ändå hoppfullt på något vis. Sen har jag fått bli polyamorös, som jag alltid velat vara, och få börja uttrycka mig mer queer:t/femme:igt. Jag har hittat två fantastiska partners som gör mig lycklig och som jag alltid vill vara hos. Jag har haft en fantastisk "komma ut" helg/fest i Stockholm (ping [USER=77701]@Heddious[/USER]) på en väns 30års fest. Så det finns ljus i svärtan ändå. @Kookaburra: Tack, men alltså organiserad religion i alla dess former ger mig the fucking creeps.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Hjälp - känslig & mono ute i spenaten
Tillbaka
Topp