Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Hjälp - känslig & mono ute i spenaten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user152698" data-source="post: 1091151"><p>...som egentligen inte var alltför trevlig, även om jag ibland iaf mindes vad det innebar att göra sitt bästa. Skämt åsido så har jag flytt fältet till Norrlands inland och det känns bättre. Att tystnaden låter är rätt häftigt, att den går att lyssna på - ur en särskilt förtydligande mening självfallet. Jag behövde flytta ifrån närheten till det dekadenta levernets möjliggörande källor, bokstavligen (eehh what??!!). Under senare år har jag befunnit mig i något som man kan kalla en sen tonårsfas. Dvs inte alls allt för obesläktad med C.Sheens 'meltdown'. Och det var ju intressant och bejakande på sitt sätt...dock kostsamt på alla andra sätt å vis. </p><p></p><p>Strunt samma Im back in the cool saddle again å drömmer vidare, å då realistiskt så klart - hoppas jag, om både havslek å skidor. Det bästa vore att få komma till nån svensk/skandinav som driver hotell/restaurang i säg alper/Medelhav å typ diska några dagar i veckan mot säg mat å boende. Men det ligger på framtiden, och jo jag kan dansa också. Har man ett (för sig själv iaf) tydligt progressivt psyke så e ju allt mest besvärligt, dvs även då man är mer fysiskt starkt. Omotiverade orosmoln å fa'an å hans moster. Man får väl ta å rycka upp sig på sitt sätt helt sonika, då ilska är bättre än luddiga nyanser av avföring å annan lömsk hjärnböös. </p><p></p><p>Låt härmed den annalkande kylan bädda in eder i det naturligare tillståndet: idets varma famn å förhoppningsvis tryggheten den enkla (om inte annat är ju vintern en bra tid för att ex drömma om rollerblades eller Hawaii). Och god jul i förskott (då jag ändå har ordet)!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user152698, post: 1091151"] ...som egentligen inte var alltför trevlig, även om jag ibland iaf mindes vad det innebar att göra sitt bästa. Skämt åsido så har jag flytt fältet till Norrlands inland och det känns bättre. Att tystnaden låter är rätt häftigt, att den går att lyssna på - ur en särskilt förtydligande mening självfallet. Jag behövde flytta ifrån närheten till det dekadenta levernets möjliggörande källor, bokstavligen (eehh what??!!). Under senare år har jag befunnit mig i något som man kan kalla en sen tonårsfas. Dvs inte alls allt för obesläktad med C.Sheens 'meltdown'. Och det var ju intressant och bejakande på sitt sätt...dock kostsamt på alla andra sätt å vis. Strunt samma Im back in the cool saddle again å drömmer vidare, å då realistiskt så klart - hoppas jag, om både havslek å skidor. Det bästa vore att få komma till nån svensk/skandinav som driver hotell/restaurang i säg alper/Medelhav å typ diska några dagar i veckan mot säg mat å boende. Men det ligger på framtiden, och jo jag kan dansa också. Har man ett (för sig själv iaf) tydligt progressivt psyke så e ju allt mest besvärligt, dvs även då man är mer fysiskt starkt. Omotiverade orosmoln å fa'an å hans moster. Man får väl ta å rycka upp sig på sitt sätt helt sonika, då ilska är bättre än luddiga nyanser av avföring å annan lömsk hjärnböös. Låt härmed den annalkande kylan bädda in eder i det naturligare tillståndet: idets varma famn å förhoppningsvis tryggheten den enkla (om inte annat är ju vintern en bra tid för att ex drömma om rollerblades eller Hawaii). Och god jul i förskott (då jag ändå har ordet)! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Hjälp - känslig & mono ute i spenaten
Tillbaka
Topp