Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
HJÄLP! Köpa nya skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flufffy" data-source="post: 779322" data-attributes="member: 96254"><p>Armada alpha 2 09/10 det är den skönaste skidan jag åkt med. Den är lätt, mjuk och perfekt för att jiba runt med. Dom är inte fladdriga. Dom är svår lärda i början (pga elfsho och rocker) men när du kommer inn i dom så är dom underbara. Dom klarar svartalinjen till streetkinkar. Men det är en avancerad skida så den kanske inte är så bra för nybörjare (fast jag vet inte hur bra du är och så). Det ända jag vet om Armada T-hall är att proet Tanner Hall kör med dom och sen har jag hört att det är en grym park skida men jag vet inte så mycke om dom. Full tilt pjäxan är super skön och perfekt för den som jibbar (snäll mot smalben) men man måste ha ''Smala fötter'' Jag har inte märkt att fulltilt glappar med marker griffon. Marker griffon är en bra bindning som inte krånglar.</p><p></p><p></p><p>Lycka till med skidorna // Flufffy</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flufffy, post: 779322, member: 96254"] Armada alpha 2 09/10 det är den skönaste skidan jag åkt med. Den är lätt, mjuk och perfekt för att jiba runt med. Dom är inte fladdriga. Dom är svår lärda i början (pga elfsho och rocker) men när du kommer inn i dom så är dom underbara. Dom klarar svartalinjen till streetkinkar. Men det är en avancerad skida så den kanske inte är så bra för nybörjare (fast jag vet inte hur bra du är och så). Det ända jag vet om Armada T-hall är att proet Tanner Hall kör med dom och sen har jag hört att det är en grym park skida men jag vet inte så mycke om dom. Full tilt pjäxan är super skön och perfekt för den som jibbar (snäll mot smalben) men man måste ha ''Smala fötter'' Jag har inte märkt att fulltilt glappar med marker griffon. Marker griffon är en bra bindning som inte krånglar. Lycka till med skidorna // Flufffy [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
HJÄLP! Köpa nya skidor!
Tillbaka
Topp