Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hjälp, kvalite på peak performance?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pipen" data-source="post: 520817" data-attributes="member: 29009"><p>HAhahaha va länge sedan någon kalla mig surskit,, </p><p>svårt att få ett företag att funka utan nöjda kunder som kommer tillbaka och köper mer,, kallas kundservice,, det är nog a och o i ett företag det.... en nöjd kund kommer alltid tillbaka och köper mer....</p><p></p><p>i denna tråd så skrev jag att jag redan har varit i kontakt med peak och pratat om problemet och hon sa att det va problem med kvaliten på de kläderna jag köpt.. inte pga att jag tvättat, oöm behandling, eller likande.. det va peak som helt gjort fel i kvaliten..</p><p></p><p>gnäll och gnäll är att jag köpt dyra märkeskläder av ett svenskt märke, som sen intå håller kvaliten och jag inte vill slänga ut 80mil i att visa att dom och reklamera, när peak själv gått ut med att dom har problem med kvaliten på just den serien .... </p><p></p><p>men en surskit är jag inte, hoppas dock på liknande problem med lösning som någon har att dela med sig,, denna tråd är som sagt ej att kasta skit på peak,, från min sida..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pipen, post: 520817, member: 29009"] HAhahaha va länge sedan någon kalla mig surskit,, svårt att få ett företag att funka utan nöjda kunder som kommer tillbaka och köper mer,, kallas kundservice,, det är nog a och o i ett företag det.... en nöjd kund kommer alltid tillbaka och köper mer.... i denna tråd så skrev jag att jag redan har varit i kontakt med peak och pratat om problemet och hon sa att det va problem med kvaliten på de kläderna jag köpt.. inte pga att jag tvättat, oöm behandling, eller likande.. det va peak som helt gjort fel i kvaliten.. gnäll och gnäll är att jag köpt dyra märkeskläder av ett svenskt märke, som sen intå håller kvaliten och jag inte vill slänga ut 80mil i att visa att dom och reklamera, när peak själv gått ut med att dom har problem med kvaliten på just den serien .... men en surskit är jag inte, hoppas dock på liknande problem med lösning som någon har att dela med sig,, denna tråd är som sagt ej att kasta skit på peak,, från min sida.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hjälp, kvalite på peak performance?
Tillbaka
Topp