Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp! Längd på mantra.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="claesjesper" data-source="post: 1090477" data-attributes="member: 137971"><p>Oj då! Då måste du verkligen gå djupt ned i knäna. Jag har inte upplevt det med mina 173cm whitedot så jag antar att det inte blir ett problem för mig men jag förstår vad du menar. Jag planerar ev att bakmontera en aning för det kändes bättre med de jag har nu. Ska mäta lite på mantran först. Jag har faktiskt varit inne på 177:an ganska lång tid men fördelarna med en kvickare skida verkar överväga. Jag lider fortfarande av "lång skida syndromet" sedan ungdomen där man var uppe och vände på 190-195 cm.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="claesjesper, post: 1090477, member: 137971"] Oj då! Då måste du verkligen gå djupt ned i knäna. Jag har inte upplevt det med mina 173cm whitedot så jag antar att det inte blir ett problem för mig men jag förstår vad du menar. Jag planerar ev att bakmontera en aning för det kändes bättre med de jag har nu. Ska mäta lite på mantran först. Jag har faktiskt varit inne på 177:an ganska lång tid men fördelarna med en kvickare skida verkar överväga. Jag lider fortfarande av "lång skida syndromet" sedan ungdomen där man var uppe och vände på 190-195 cm. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hjälp! Längd på mantra.
Tillbaka
Topp