Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Hjälp me redigering m.m,
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johno" data-source="post: 356897"><p>tjaa, </p><p>ja tänkte göra en skidfilm som ett skolproject, jag har aldrig gjort någon förut så ja skulle behäva lite guide hur man klipper m.m</p><p></p><p>Eftersom det är ett skolproject måste den vara hyfsat bra, eller serös:P, ca 5- 10 min lång.</p><p></p><p>Jag har redan fått lite hjälp av brosan, han e ganska fly på det....men det kan utvecklas lite mer o det är skönt att ha flera åsikter.</p><p></p><p>t.ex. - vilket program som är bäst att använda till redigeringen?</p><p>- hur mycket film man borde ha innan man ska börja klippa m.m</p><p>- effekter t.ex slowmotion, upprepade sekvenser m.m</p><p></p><p>tack på för hand/jonte</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johno, post: 356897"] tjaa, ja tänkte göra en skidfilm som ett skolproject, jag har aldrig gjort någon förut så ja skulle behäva lite guide hur man klipper m.m Eftersom det är ett skolproject måste den vara hyfsat bra, eller serös:P, ca 5- 10 min lång. Jag har redan fått lite hjälp av brosan, han e ganska fly på det....men det kan utvecklas lite mer o det är skönt att ha flera åsikter. t.ex. - vilket program som är bäst att använda till redigeringen? - hur mycket film man borde ha innan man ska börja klippa m.m - effekter t.ex slowmotion, upprepade sekvenser m.m tack på för hand/jonte [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Hjälp me redigering m.m,
Tillbaka
Topp