Annars så klipper du scenen så efter att du har unlinkat ljudet också sänker du bara det, om du vill ha det riktigt bra så lägger du en faid där med så den sänker ljudet långsamt och höjer det långsamt när du vill att det ska starta igen..
Good luck!