Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hjälp med att få bort ett fäste.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ostbåge" data-source="post: 1062346" data-attributes="member: 133012"><p>Vad har du för storlek på din släckare, är det 6kg eller 12kg?</p><p></p><p>Efter en snabb sökning hittade jag släckare utan fästen på för cirka 600kr för 12kg. Cirka 200kr billigare för 6kg etc. Så jag skulle nog nästan rekommendera att köpa en ny och ställa din gamla någon annanstans, tex i källaren. Är aldrig fel att ha fler?</p><p></p><p>Sen förstår jag att det hade kunnat bli ett kul projekt men risken är att du försvagar den och får en raket eller att den inte fungerar som den ska när det väl gäller.. något som kanske inte försäkringsbolaget gillar?</p><p></p><p>Men det är endast spekulationer, ingen erfarenhet har jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ostbåge, post: 1062346, member: 133012"] Vad har du för storlek på din släckare, är det 6kg eller 12kg? Efter en snabb sökning hittade jag släckare utan fästen på för cirka 600kr för 12kg. Cirka 200kr billigare för 6kg etc. Så jag skulle nog nästan rekommendera att köpa en ny och ställa din gamla någon annanstans, tex i källaren. Är aldrig fel att ha fler? Sen förstår jag att det hade kunnat bli ett kul projekt men risken är att du försvagar den och får en raket eller att den inte fungerar som den ska när det väl gäller.. något som kanske inte försäkringsbolaget gillar? Men det är endast spekulationer, ingen erfarenhet har jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hjälp med att få bort ett fäste.
Tillbaka
Topp