Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med att hitta en ny bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alextangent" data-source="post: 1047963" data-attributes="member: 150340"><p>Hej, behöver hitta en ny bräda och vill ha lite förslag och hjälp.</p><p>Kommer nog åka i pist och park för det mesta så jag vill ha en allroundbräda. Har kört några år, mest pist så har inga problem där, men skulle vilja lära mig att köra park. </p><p></p><p>Jag är lång, smal med stora fötter så vet inte riktigt vilken storlek som passar.</p><p>Körde en Nitro Ripper 2011 innan men har växt ur den. Har kollat lite på en DC PLY men tror mina fötter är för stora för den modellen.</p><p></p><p>Längd: 186cm</p><p>Vikt: 60kg</p><p>Skostorlek: 45-46, 29cm</p><p>Pris: runt 3000-4000</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alextangent, post: 1047963, member: 150340"] Hej, behöver hitta en ny bräda och vill ha lite förslag och hjälp. Kommer nog åka i pist och park för det mesta så jag vill ha en allroundbräda. Har kört några år, mest pist så har inga problem där, men skulle vilja lära mig att köra park. Jag är lång, smal med stora fötter så vet inte riktigt vilken storlek som passar. Körde en Nitro Ripper 2011 innan men har växt ur den. Har kollat lite på en DC PLY men tror mina fötter är för stora för den modellen. Längd: 186cm Vikt: 60kg Skostorlek: 45-46, 29cm Pris: runt 3000-4000 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med att hitta en ny bräda.
Tillbaka
Topp