Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp med att hitta mjuka twintip
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nissse96" data-source="post: 989194" data-attributes="member: 137883"><p>Tjenare, jag är 181 cm lång och väger 62 kilo(ganska smal), Jag har åkt skidor sen jag var 2 år gammal men jag började köra park seriöst för ungefär 2 år sen. Men har åkt twintip sedan jag var 10 eller något. </p><p></p><p>Nu när jag växt ut mina gamla skidor så jag letar jag efter nya, Jag letar efter några mjuka skidor som har bra pop och är lätt att göra butters med(får gärna vara bra i offpist). Har varit inne på line chronic men har tappat bort lite skidkläder så var tvungen att sänka min budget. </p><p>Jag kör ungefär 90% park och 10% offpist</p><p>Dom skidorna jag har funderat på är </p><p>Line - Mastermind</p><p>Line - Afterbang</p><p>Line - Traveling circus</p><p></p><p>Tipsa gärna om mer skidor om ni vet.</p><p>Ps. Ni som har testat någon utav skidorna, berätta gärna vad ni tyckte om dom!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nissse96, post: 989194, member: 137883"] Tjenare, jag är 181 cm lång och väger 62 kilo(ganska smal), Jag har åkt skidor sen jag var 2 år gammal men jag började köra park seriöst för ungefär 2 år sen. Men har åkt twintip sedan jag var 10 eller något. Nu när jag växt ut mina gamla skidor så jag letar jag efter nya, Jag letar efter några mjuka skidor som har bra pop och är lätt att göra butters med(får gärna vara bra i offpist). Har varit inne på line chronic men har tappat bort lite skidkläder så var tvungen att sänka min budget. Jag kör ungefär 90% park och 10% offpist Dom skidorna jag har funderat på är Line - Mastermind Line - Afterbang Line - Traveling circus Tipsa gärna om mer skidor om ni vet. Ps. Ni som har testat någon utav skidorna, berätta gärna vad ni tyckte om dom! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hjälp med att hitta mjuka twintip
Tillbaka
Topp