Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
hjälp med att lägga upp ett träningsprogram
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jag-ska-bli-en-skibum" data-source="post: 184367" data-attributes="member: 42104"><p>inför den kommande säsongen (var den nu blir av...) hade jag tänkt att vara jävligt duktig och lägga upp ett träningsprogram, så att jag kan stå och spänna mig framför spegeln på kvällarna då jag inte åker skidor. någon som känner sig manad att hjälpa mig, iaf med vad jag bör tänka på, vilka muskelgrupper etc. det ska pumpas puder i vinter är tanken iaf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jag-ska-bli-en-skibum, post: 184367, member: 42104"] inför den kommande säsongen (var den nu blir av...) hade jag tänkt att vara jävligt duktig och lägga upp ett träningsprogram, så att jag kan stå och spänna mig framför spegeln på kvällarna då jag inte åker skidor. någon som känner sig manad att hjälpa mig, iaf med vad jag bör tänka på, vilka muskelgrupper etc. det ska pumpas puder i vinter är tanken iaf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
hjälp med att lägga upp ett träningsprogram
Tillbaka
Topp