Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med att välja bräda!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="marreb78" data-source="post: 153251" data-attributes="member: 61646"><p>Hallå, har ett problem.</p><p>Har åkt säkerligen runt 10-12 år, men noll koll på grejer.</p><p>Nu, har jag köpt en Lamar Cruiser men får byta till en</p><p>Gnu Danny kass för tusen spänn emellan? är det värt?</p><p>Längden är 157 på båda, perfekt för mig. jag åker mest</p><p>"över hela berget", visst tar man sig en sväng i parken också men</p><p>inte lika ofta... Passar Danny brädan till sånt eller är det en utpräglad</p><p>parkbräda? </p><p>tackar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marreb78, post: 153251, member: 61646"] Hallå, har ett problem. Har åkt säkerligen runt 10-12 år, men noll koll på grejer. Nu, har jag köpt en Lamar Cruiser men får byta till en Gnu Danny kass för tusen spänn emellan? är det värt? Längden är 157 på båda, perfekt för mig. jag åker mest "över hela berget", visst tar man sig en sväng i parken också men inte lika ofta... Passar Danny brädan till sånt eller är det en utpräglad parkbräda? tackar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med att välja bräda!
Tillbaka
Topp