Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 223961" data-attributes="member: 68210"><p>Hej! </p><p></p><p>jag har kört på de flesta bidningar man kan tänka sig, allt från flow till ride LX mf..</p><p></p><p>Och det finns bara två bindningar som hållt måttet, Gamla Custom bindningen och Cartel..</p><p></p><p>Körde på salomons värsting, (den med "shapebar" carbon-bakkappa..) riktig skön, MEN DEN HÖLL ITNE! jag knäckte 4 botten-plattor, Salomon ersatta mig hela tiden tiden med nya men det är inge roligt när bindningar går sönder i var och varannan landning, dessutom farligt..</p><p></p><p>hade problem med FLOW också, där var det fästena för vajerna i bakkappan som slets loss..</p><p></p><p>De enda bindningar jag haft som har hållt är som sagt gamla Custom och Cartel bindningarna, kan därför inte rekommendera några andra, tycker att Cartel dessutom är den mest prisvärda på marknaden..</p><p></p><p></p><p>ang styheten finns det inga regler, alla kör med olika, personligen tycker jag inte Cartel är jättestyv, inga problem för parkåkning alls...</p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 223961, member: 68210"] Hej! jag har kört på de flesta bidningar man kan tänka sig, allt från flow till ride LX mf.. Och det finns bara två bindningar som hållt måttet, Gamla Custom bindningen och Cartel.. Körde på salomons värsting, (den med "shapebar" carbon-bakkappa..) riktig skön, MEN DEN HÖLL ITNE! jag knäckte 4 botten-plattor, Salomon ersatta mig hela tiden tiden med nya men det är inge roligt när bindningar går sönder i var och varannan landning, dessutom farligt.. hade problem med FLOW också, där var det fästena för vajerna i bakkappan som slets loss.. De enda bindningar jag haft som har hållt är som sagt gamla Custom och Cartel bindningarna, kan därför inte rekommendera några andra, tycker att Cartel dessutom är den mest prisvärda på marknaden.. ang styheten finns det inga regler, alla kör med olika, personligen tycker jag inte Cartel är jättestyv, inga problem för parkåkning alls... lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med bindningar
Tillbaka
Topp