Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jennerfors" data-source="post: 582601"><p>Jag provade 32 lashed förra året dock tyckte jag nog dem var ganska små i storlekarna så fick knappt på mig dem.</p><p>Sen provade jag även några olika Nitro skor men alla dem var ganska smala och jag som har en bred fot hade därför svårt att hitta en som satt bra. </p><p></p><p>Provade även Burton Hail och ION. HAIL var ganska mjuka tyckte jag och ION fanns tyvärr inte kvar i rätt storlek (det var sent på säsongen) <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> Så därför fick det bli Ruler. </p><p></p><p></p><p>Skulle dock vilja testa ett par DC boots eller lite olika 32 då jag har hört oerhört mycket gött om dem.</p><p></p><p></p><p>Men som sagt tror det bästa tipset till dig är att ta dig till någon butik och testa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jennerfors, post: 582601"] Jag provade 32 lashed förra året dock tyckte jag nog dem var ganska små i storlekarna så fick knappt på mig dem. Sen provade jag även några olika Nitro skor men alla dem var ganska smala och jag som har en bred fot hade därför svårt att hitta en som satt bra. Provade även Burton Hail och ION. HAIL var ganska mjuka tyckte jag och ION fanns tyvärr inte kvar i rätt storlek (det var sent på säsongen) :( Så därför fick det bli Ruler. Skulle dock vilja testa ett par DC boots eller lite olika 32 då jag har hört oerhört mycket gött om dem. Men som sagt tror det bästa tipset till dig är att ta dig till någon butik och testa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med boots
Tillbaka
Topp