Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med brädköp 170cm och 85kg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 933292" data-attributes="member: 90666"><p>Jag hade kört på en rockerbräda i 153 centimeter (detta tycker jag egentligen är för långt) och med ett flex som är runt 7 (om 10 är hårdast och 1 är mjukast).</p><p>Vet tyvärr inte så mycket om morrow och flows brädor.</p><p>Nitro har ju väldigt bra brädor dock.</p><p></p><p>Har mest flummat genom din text så om det är någon fråga som du vill ha svar på lite noggrannare så ställ den en gång till! :P</p><p>Då jag åker park så vill jag har mjukare bräda och kortare (rails unt boxar). Åker på en 153 centimeters Capita Horrorscope och jag är 185 cm lång och väger 75 - 80 kilo. Så du vet lite om längd och vikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 933292, member: 90666"] Jag hade kört på en rockerbräda i 153 centimeter (detta tycker jag egentligen är för långt) och med ett flex som är runt 7 (om 10 är hårdast och 1 är mjukast). Vet tyvärr inte så mycket om morrow och flows brädor. Nitro har ju väldigt bra brädor dock. Har mest flummat genom din text så om det är någon fråga som du vill ha svar på lite noggrannare så ställ den en gång till! :P Då jag åker park så vill jag har mjukare bräda och kortare (rails unt boxar). Åker på en 153 centimeters Capita Horrorscope och jag är 185 cm lång och väger 75 - 80 kilo. Så du vet lite om längd och vikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med brädköp 170cm och 85kg
Tillbaka
Topp