Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med brädköp 170cm och 85kg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nic0" data-source="post: 933801" data-attributes="member: 128942"><p>Tack så mycket flöt utförliga svar, jag ser skillnaden på bindningarna nu efter att ha kollat , jag satsar på en bättre modell jag vill satsa på en bättre bindning och bättre bräda än det enklaste möjliga helt klart så custom bindning kör jag gärna på , det var bara ett paket som jag blev erbjuden.</p><p></p><p>Jag behöver inte ha Burton, har kollat på Nitro också men inte satt mig in så mkt i modellerna. </p><p>Är jag ärlig mot mig själv så är det 95% pist. jag ska kolla på Hero också, och kolla närmare på andra tillverkares prylar också . </p><p></p><p>Jag känner att jag fått ett bra svar på min frågeställning och bra tips inför brädköp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nic0, post: 933801, member: 128942"] Tack så mycket flöt utförliga svar, jag ser skillnaden på bindningarna nu efter att ha kollat , jag satsar på en bättre modell jag vill satsa på en bättre bindning och bättre bräda än det enklaste möjliga helt klart så custom bindning kör jag gärna på , det var bara ett paket som jag blev erbjuden. Jag behöver inte ha Burton, har kollat på Nitro också men inte satt mig in så mkt i modellerna. Är jag ärlig mot mig själv så är det 95% pist. jag ska kolla på Hero också, och kolla närmare på andra tillverkares prylar också . Jag känner att jag fått ett bra svar på min frågeställning och bra tips inför brädköp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med brädköp 170cm och 85kg
Tillbaka
Topp