Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med brädköp! (är helt lost)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frizzelito" data-source="post: 811143" data-attributes="member: 80312"><p>Hej! Jag tänkte köpa mig en ny snowboard till denna säsong. Problemet är att jag känner mig heelt lost och förstår ingenting av alla fackliga uttryck.. Så tänkte ber er om hjälp!</p><p></p><p>Info om mig:</p><p>Har åkt snowboard i säkert 8 år men började åka i park för drygt 2 år sen.</p><p>Jag är 1.80 lång o väger 85kg</p><p>Skostorlek: 41</p><p></p><p>Har sedan tidigare Bindningar - Burton Cartel L</p><p></p><p>Kan väll säga att jag åker 70% park och när jag inte är där åker jag mest mellan pister o leker. Blir väll "puder" åkning dom få gångerna man befinner sig i fjällen o de har snöat mycket. </p><p></p><p>Har hittils åkt på en Burton Seven från 07. Har trivts bra med den men har samtidigt ingenting att gemföra med. Har blivit insöad på att Capita O stepchild ska vara bra för mig men har ingen aning vart jag fått de ifrån ? :S </p><p></p><p>Är väldigt tacksam för tips o vad ni rekommenderar! Har försökt läsa mig fram genom andras inlägg men jag kan väll ärligt säga att jag inte förstår alla dessa nya hightech saker som finns.. </p><p>Vad är rocket?</p><p>vad är camber?</p><p>Triple base?</p><p></p><p></p><p>Tack på förhand!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frizzelito, post: 811143, member: 80312"] Hej! Jag tänkte köpa mig en ny snowboard till denna säsong. Problemet är att jag känner mig heelt lost och förstår ingenting av alla fackliga uttryck.. Så tänkte ber er om hjälp! Info om mig: Har åkt snowboard i säkert 8 år men började åka i park för drygt 2 år sen. Jag är 1.80 lång o väger 85kg Skostorlek: 41 Har sedan tidigare Bindningar - Burton Cartel L Kan väll säga att jag åker 70% park och när jag inte är där åker jag mest mellan pister o leker. Blir väll "puder" åkning dom få gångerna man befinner sig i fjällen o de har snöat mycket. Har hittils åkt på en Burton Seven från 07. Har trivts bra med den men har samtidigt ingenting att gemföra med. Har blivit insöad på att Capita O stepchild ska vara bra för mig men har ingen aning vart jag fått de ifrån ? :S Är väldigt tacksam för tips o vad ni rekommenderar! Har försökt läsa mig fram genom andras inlägg men jag kan väll ärligt säga att jag inte förstår alla dessa nya hightech saker som finns.. Vad är rocket? vad är camber? Triple base? Tack på förhand!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med brädköp! (är helt lost)
Tillbaka
Topp