Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med brädköp! (är helt lost)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 811240" data-attributes="member: 90666"><p>Personligen så kommer jag aldrig gå över till camberspann igen.</p><p>Köpte en Step Child Jib Stick förra året och har stortrivts med denna brädan.</p><p>Jag är 185 cm och väger ca 75 kg. (jag har en 153)</p><p>Tycker att detta är det perfekta allternativet för dig då den inte är för mycket rocker och inte för mjuk. </p><p>Längden på brädan är från person till person, jag älskar kortare brädor.</p><p>Kör på en 156 om du inte är riktigt säker på längden.</p><p>Lycka till..</p><p></p><p>//Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 811240, member: 90666"] Personligen så kommer jag aldrig gå över till camberspann igen. Köpte en Step Child Jib Stick förra året och har stortrivts med denna brädan. Jag är 185 cm och väger ca 75 kg. (jag har en 153) Tycker att detta är det perfekta allternativet för dig då den inte är för mycket rocker och inte för mjuk. Längden på brädan är från person till person, jag älskar kortare brädor. Kör på en 156 om du inte är riktigt säker på längden. Lycka till.. //Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hjälp med brädköp! (är helt lost)
Tillbaka
Topp