Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med den eviga skidfrågan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse_Lindborg" data-source="post: 805802" data-attributes="member: 102471"><p>Blidee: varför snakka om Seth som inte har funnits på två säsonger för?</p><p></p><p>Lejfty: Det bästa du kan göra är att ta dig till skidtesterna och testa, testa, testa.... Och läsa olika rec. om skidor. Allas smak är olika när det kommer till skidor. Ingen kan säga att den är bra för dig. Skulle däremot rekommendera dig att gå upp till ca 110 mm i midjan med tanke på AR 6:an du redan äger..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse_Lindborg, post: 805802, member: 102471"] Blidee: varför snakka om Seth som inte har funnits på två säsonger för? Lejfty: Det bästa du kan göra är att ta dig till skidtesterna och testa, testa, testa.... Och läsa olika rec. om skidor. Allas smak är olika när det kommer till skidor. Ingen kan säga att den är bra för dig. Skulle däremot rekommendera dig att gå upp till ca 110 mm i midjan med tanke på AR 6:an du redan äger.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med den eviga skidfrågan
Tillbaka
Topp