Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med den eviga skidfrågan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 806083" data-attributes="member: 83225"><p>Jao, visst är det så men tyvärr så brukar de flesta butiker jag har sett bara ha nåt enstaka märke per test. I Åre finns väl fler förstås men på andra ställen är det ju lite sådär. Dessutom vill man ju kunna handla skidorna innan man åker till fjällen eller alperna. Jag vet att ni är många som jobbar i skidbutik här men för de flesta av oss är det inte direkt rimligt att lägga ut kanske 10.000 på skidor när man kan köpa samma eller liknande modeller för 5.000 på nätet, eller beggade. Alltså behöver man ofta handla innan man är på plats. </p><p></p><p>Som jag sa innan, jag tycker också självklart att man ska testa sig fram, men de som frågar här har antagligen räknat ut samma sak men av någon anledning har de kommit fram till att det inte var den bästa lösningen för just dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 806083, member: 83225"] Jao, visst är det så men tyvärr så brukar de flesta butiker jag har sett bara ha nåt enstaka märke per test. I Åre finns väl fler förstås men på andra ställen är det ju lite sådär. Dessutom vill man ju kunna handla skidorna innan man åker till fjällen eller alperna. Jag vet att ni är många som jobbar i skidbutik här men för de flesta av oss är det inte direkt rimligt att lägga ut kanske 10.000 på skidor när man kan köpa samma eller liknande modeller för 5.000 på nätet, eller beggade. Alltså behöver man ofta handla innan man är på plats. Som jag sa innan, jag tycker också självklart att man ska testa sig fram, men de som frågar här har antagligen räknat ut samma sak men av någon anledning har de kommit fram till att det inte var den bästa lösningen för just dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med den eviga skidfrågan
Tillbaka
Topp