Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med den eviga skidfrågan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lejfty" data-source="post: 806196" data-attributes="member: 98398"><p>Oj vilken diskussion det blev, kan iof hålla med Pillard om att det är svårt att komma iväg på skidtesten men samtidigt rätt dumt att köpa en skida med tanken att den inte behöver vara perfekt för att man kan byta nästa år!</p><p></p><p>Men nu till det ja ville fråga, tror ni att ett par Line Sir francis bacon är för mjuka för min vikt eller tror ni att jag skulle kunna bli nöjd med ett par? Har nämligen fått ett bra pris på förra årets modell!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lejfty, post: 806196, member: 98398"] Oj vilken diskussion det blev, kan iof hålla med Pillard om att det är svårt att komma iväg på skidtesten men samtidigt rätt dumt att köpa en skida med tanken att den inte behöver vara perfekt för att man kan byta nästa år! Men nu till det ja ville fråga, tror ni att ett par Line Sir francis bacon är för mjuka för min vikt eller tror ni att jag skulle kunna bli nöjd med ett par? Har nämligen fått ett bra pris på förra årets modell! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med den eviga skidfrågan
Tillbaka
Topp