Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjälp med ett matte tal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="patriknorling" data-source="post: 381505" data-attributes="member: 70951"><p>jag såg denna på armadaskis.com fråga till nästan alla team åkare och frågan är: det var tanner, julien och anthony dom ska bo på ett hotel men det finns bara ett rum kvar för 30 kr så dom delar det så dom betalar 10 kr var. senare får dom reda på att hotel rummet kostar 25 kr så dom ringer han som dom betalade att han ska komma upp och betala tillbaka 5 kr men det går inte att dela 5 i 3 så han tar 2 kr själv så får dom andra 1 kr var så dom tre betalade 9 kr var och 9 gånger 3 är 27 plus 2 = 29 var e då den sista kronan.</p><p></p><p>typ alla åkare svarar olika svar och jag undrar vad som e rätt. nån som vet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="patriknorling, post: 381505, member: 70951"] jag såg denna på armadaskis.com fråga till nästan alla team åkare och frågan är: det var tanner, julien och anthony dom ska bo på ett hotel men det finns bara ett rum kvar för 30 kr så dom delar det så dom betalar 10 kr var. senare får dom reda på att hotel rummet kostar 25 kr så dom ringer han som dom betalade att han ska komma upp och betala tillbaka 5 kr men det går inte att dela 5 i 3 så han tar 2 kr själv så får dom andra 1 kr var så dom tre betalade 9 kr var och 9 gånger 3 är 27 plus 2 = 29 var e då den sista kronan. typ alla åkare svarar olika svar och jag undrar vad som e rätt. nån som vet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjälp med ett matte tal
Tillbaka
Topp