Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjälp med ett matte tal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 381560" data-attributes="member: 57206"><p>Får det till ~6,1%</p><p></p><p>Nu borde jag plugga till mitt prov i Fysik A imorgon.</p><p></p><p>Uträkning:</p><p></p><p>För enkelhetens skull tog jag bara radien 100 fick fram ett svar och antecknade det.</p><p>Gjorde sedan samma sak med radien 102, fick fram ett svar.</p><p></p><p>Delade "förändringen med det från början", alltså svaret från 202 delat med svaret från 100 och det blev ~1,061.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 381560, member: 57206"] Får det till ~6,1% Nu borde jag plugga till mitt prov i Fysik A imorgon. Uträkning: För enkelhetens skull tog jag bara radien 100 fick fram ett svar och antecknade det. Gjorde sedan samma sak med radien 102, fick fram ett svar. Delade "förändringen med det från början", alltså svaret från 202 delat med svaret från 100 och det blev ~1,061. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hjälp med ett matte tal
Tillbaka
Topp