Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Hjälp med färgkombination .
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ozthojvel" data-source="post: 230376" data-attributes="member: 56158"><p>Jag blir bara undrande, varför ska man ha vita byxor? Ur pratiskt synpunkt framstår detta för mig som total idioti. Med en liten brainstorm ska jag nu mäta dina vita byxors fördelar gentemot dess nackdelar:</p><p></p><p>fördelar:</p><p>-Du tycker att det är snyggt med vita byxor (om man nu kan kalla detta för fördel)</p><p></p><p>nackdelar:</p><p>-Efter en dag ser de ut som skit. Har endast en egen erfarenhet av detta, å det kallas militärens vinterprylar. Mina vita byxor var efter ca 10 min någon sorts brun nyans, variernade byxan över. Nu kanske inte du ska kravla runt med dina brax, men tro mig, din mamma kommer bli trött på att tvätta. Du för dessutom hoppas att det är kvalitetsbyxor du fått tag på, då ett par tvättar snabb totalsabbar fuktionen i en hel del plagg.</p><p></p><p>-I händelse av en lavin hur bra syns då dina vita byxor, inte alls skulle jag kunna tänka mig. Med andra ord, vita skidkläder är direkt farligare för ditt liv än andra färger.</p><p></p><p>Med andra ord, välj för bövelen inte vita skidkläder. Hur fräckt du än tycker det är så är det bara korkat. Så mitt råd till dig: Kila ner till Stadium med mamma och pappa, plocka upp ett everest ställ i grälla färger. Everest är ju enligt ryktet det bästa "lågprismärket".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ozthojvel, post: 230376, member: 56158"] Jag blir bara undrande, varför ska man ha vita byxor? Ur pratiskt synpunkt framstår detta för mig som total idioti. Med en liten brainstorm ska jag nu mäta dina vita byxors fördelar gentemot dess nackdelar: fördelar: -Du tycker att det är snyggt med vita byxor (om man nu kan kalla detta för fördel) nackdelar: -Efter en dag ser de ut som skit. Har endast en egen erfarenhet av detta, å det kallas militärens vinterprylar. Mina vita byxor var efter ca 10 min någon sorts brun nyans, variernade byxan över. Nu kanske inte du ska kravla runt med dina brax, men tro mig, din mamma kommer bli trött på att tvätta. Du för dessutom hoppas att det är kvalitetsbyxor du fått tag på, då ett par tvättar snabb totalsabbar fuktionen i en hel del plagg. -I händelse av en lavin hur bra syns då dina vita byxor, inte alls skulle jag kunna tänka mig. Med andra ord, vita skidkläder är direkt farligare för ditt liv än andra färger. Med andra ord, välj för bövelen inte vita skidkläder. Hur fräckt du än tycker det är så är det bara korkat. Så mitt råd till dig: Kila ner till Stadium med mamma och pappa, plocka upp ett everest ställ i grälla färger. Everest är ju enligt ryktet det bästa "lågprismärket". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Hjälp med färgkombination .
Tillbaka
Topp