Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med förstaskidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 878342" data-attributes="member: 46762"><p>Bra idé! Jag tipsar om DPS Wailer 112RP Hybrid (för den är inte lika dyr som Pure). Den ligger på $800 från hyllan, sen tillkommer det lite moms, tull och frakt och sånt, men det är inga som helst problem att få ett par sådana inkl. en 18 alt. 18 bindning för under de 8000:- som jjosefsson tyckte va ett bra pris för ett par Boomeranger... Om du köper med någon annan, kanske prickar något rabatttillfälle etc. så får du hem skidorna för under 6500:-, sen är det bara att köpa en bra bindning på beggat-marknaden.</p><p></p><p>Bättre skida för do-it-all i Alperna är svårt att hitta, det enda som den är "sämre" på är riktigt stor puderåkning och stora dropp... Den blir lite för mjuk i tippen. Men jag ska köpa 138'or så då blir det löst!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 878342, member: 46762"] Bra idé! Jag tipsar om DPS Wailer 112RP Hybrid (för den är inte lika dyr som Pure). Den ligger på $800 från hyllan, sen tillkommer det lite moms, tull och frakt och sånt, men det är inga som helst problem att få ett par sådana inkl. en 18 alt. 18 bindning för under de 8000:- som jjosefsson tyckte va ett bra pris för ett par Boomeranger... Om du köper med någon annan, kanske prickar något rabatttillfälle etc. så får du hem skidorna för under 6500:-, sen är det bara att köpa en bra bindning på beggat-marknaden. Bättre skida för do-it-all i Alperna är svårt att hitta, det enda som den är "sämre" på är riktigt stor puderåkning och stora dropp... Den blir lite för mjuk i tippen. Men jag ska köpa 138'or så då blir det löst! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med förstaskidor?
Tillbaka
Topp