Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med freeride skida till tjej!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="najni" data-source="post: 487022" data-attributes="member: 75673"><p>Tack för alla svar!</p><p></p><p>Mina pjäxor är med linjal mätt 30 cm i "yttersulan" den man sätter ner i bindningen. (hittade inte ordentligt mått någonstans) </p><p></p><p>Ja det med att teståka känns lite lurigt eftersom jag antagligen kommer tycka att det känns konstigt och om jag ska satsa på ett par offpist skidor så bör dom ju testas i ordentligt offpist.</p><p></p><p>Jag åker ner nu på söndag och tänker att jag går och snackar med de i sportaffärerna där också vad de kan tipsa mig om. </p><p></p><p>Men känns som ni alla är överens om att jag borde köpa ordentligt breda skidor för att få ut så mycket som möjligt. Men att det antagligen kommer vara lite svårt för mig att åka på dem till en början.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="najni, post: 487022, member: 75673"] Tack för alla svar! Mina pjäxor är med linjal mätt 30 cm i "yttersulan" den man sätter ner i bindningen. (hittade inte ordentligt mått någonstans) Ja det med att teståka känns lite lurigt eftersom jag antagligen kommer tycka att det känns konstigt och om jag ska satsa på ett par offpist skidor så bör dom ju testas i ordentligt offpist. Jag åker ner nu på söndag och tänker att jag går och snackar med de i sportaffärerna där också vad de kan tipsa mig om. Men känns som ni alla är överens om att jag borde köpa ordentligt breda skidor för att få ut så mycket som möjligt. Men att det antagligen kommer vara lite svårt för mig att åka på dem till en början. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med freeride skida till tjej!?
Tillbaka
Topp