Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med freeride skida till tjej!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karin1" data-source="post: 487070" data-attributes="member: 38934"><p>hej!</p><p></p><p>skoj med verpan, blir allt lite avundsjuk på dig...</p><p></p><p>tänkte bara säga att jag håller inte med föregående skribent om seth, jag har ett par 185 långa som jag kör telis på. de är skitkul offpist men helt förjävliga i pist för de har nån slags uppochnervänd sandwich-konstruktion som gör att de är ganska tuffa att få på kant, även med starka tjej-lår.</p><p></p><p>skulle då snarare rekommendera nordica blower eller enforcer (jag kör på enforcer, kortaste blower var lite för lång för mig som är 171 cm) som är en bra all-aroundskida som man kan surfa på i pudret men som ändå funkar bra i pist. de är också lite mjukare och med kortare radie än t.ex völkl gotama och vissa andra lagg som har rekommenderats i tråden.</p><p></p><p>lycka till och ha kanonkul!</p><p></p><p>karin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karin1, post: 487070, member: 38934"] hej! skoj med verpan, blir allt lite avundsjuk på dig... tänkte bara säga att jag håller inte med föregående skribent om seth, jag har ett par 185 långa som jag kör telis på. de är skitkul offpist men helt förjävliga i pist för de har nån slags uppochnervänd sandwich-konstruktion som gör att de är ganska tuffa att få på kant, även med starka tjej-lår. skulle då snarare rekommendera nordica blower eller enforcer (jag kör på enforcer, kortaste blower var lite för lång för mig som är 171 cm) som är en bra all-aroundskida som man kan surfa på i pudret men som ändå funkar bra i pist. de är också lite mjukare och med kortare radie än t.ex völkl gotama och vissa andra lagg som har rekommenderats i tråden. lycka till och ha kanonkul! karin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med freeride skida till tjej!?
Tillbaka
Topp