Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med freeride skida till tjej!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jakob_Sanne" data-source="post: 487133" data-attributes="member: 31587"><p>Det var längesedan jag läste ett sånt bra och vettigt tips på FR som FF just gav. Bara att tacka och ta emot Najni. Kanske lät det så bra för att jag råkar hålla med fullständigt men låt så vara. Jag tänker dock hålla mig utanför diskussionen om Seth.. </p><p></p><p>Najni du har rätt i att det kanske kommer kännas lite ovant de första dagarna med skidor med lite större dimensioner men så fort man har blivit lite kompis med prylarna blir allt så mycket lättare. </p><p></p><p>Det finns gott om trevligt folk i sportaffärerna i Verpan, glöm inte att knalla upp till Evasion i Savoleyres, de vet vad de snackar om och brukar vara ganska prutvänliga. Där finns ofta förra säsongens grejer till bra priser, du kanske får fråga lite snällt bara. Glöm inte FF:s tips då bara, köp inte något nytt och dyrt bara för att någon försäljare lyckas övertyga dig om att det är vad du behöver. Ha en grym säsong där nere!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jakob_Sanne, post: 487133, member: 31587"] Det var längesedan jag läste ett sånt bra och vettigt tips på FR som FF just gav. Bara att tacka och ta emot Najni. Kanske lät det så bra för att jag råkar hålla med fullständigt men låt så vara. Jag tänker dock hålla mig utanför diskussionen om Seth.. Najni du har rätt i att det kanske kommer kännas lite ovant de första dagarna med skidor med lite större dimensioner men så fort man har blivit lite kompis med prylarna blir allt så mycket lättare. Det finns gott om trevligt folk i sportaffärerna i Verpan, glöm inte att knalla upp till Evasion i Savoleyres, de vet vad de snackar om och brukar vara ganska prutvänliga. Där finns ofta förra säsongens grejer till bra priser, du kanske får fråga lite snällt bara. Glöm inte FF:s tips då bara, köp inte något nytt och dyrt bara för att någon försäljare lyckas övertyga dig om att det är vad du behöver. Ha en grym säsong där nere! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
hjälp med freeride skida till tjej!?
Tillbaka
Topp