Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med Full tilt pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 928084" data-attributes="member: 15091"><p>Enligt FTs hemsida säljer Sea Fun Surfshop på Drottninggatan 27 i Gävle FT, gå in och snacka lite med dem vet ja.</p><p>Och som de andra redan påpekat ska du absolut inte köpa för stora pjäxor, mina fötter mäter 27,1 respektive 27,2 cm och jag kör med 26,5 Full Tilt Classic.</p><p></p><p>Anekdot: När jag tog upp skidåkningen igen gen för ca 10 år sedan gjorde jag felet att köpa storleken som satt bekvämt i butiken, 27,5. Efter några veckors åkning var de alldeles för stora och jag for runt i pjäxan. Året efter köpte jag 26,5 och jag har aldrig tittat tillbaka. Skaffade FT för 4 säsonger sedan och kommer aldrig köra något annat. Hade jag vetat dessa två grejer som jag vet idag redan då hade jag nog undvikit en massa besvär med kalla fötter, misshandlade tår, ömmande skenben och en rejäl jävla knöl på ena hälen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 928084, member: 15091"] Enligt FTs hemsida säljer Sea Fun Surfshop på Drottninggatan 27 i Gävle FT, gå in och snacka lite med dem vet ja. Och som de andra redan påpekat ska du absolut inte köpa för stora pjäxor, mina fötter mäter 27,1 respektive 27,2 cm och jag kör med 26,5 Full Tilt Classic. Anekdot: När jag tog upp skidåkningen igen gen för ca 10 år sedan gjorde jag felet att köpa storleken som satt bekvämt i butiken, 27,5. Efter några veckors åkning var de alldeles för stora och jag for runt i pjäxan. Året efter köpte jag 26,5 och jag har aldrig tittat tillbaka. Skaffade FT för 4 säsonger sedan och kommer aldrig köra något annat. Hade jag vetat dessa två grejer som jag vet idag redan då hade jag nog undvikit en massa besvär med kalla fötter, misshandlade tår, ömmande skenben och en rejäl jävla knöl på ena hälen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med Full tilt pjäxor?
Tillbaka
Topp