Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hjälp med hemsida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rosu" data-source="post: 377337" data-attributes="member: 77888"><p>Tack för kritiken. Jag har funderat mycket på det där med åkarna som är klickbara. Ska göra så att när man för över den med musen så ska bilden mörkas ner medans åkaren fortfarande är ljus,därmed så känns det bättre?</p><p>Angående texten på sidan så är det bara för att man ska se något olika på varje sida.. är verkligen inget som kommer så när den är klar.</p><p></p><p>Det första vi ska göra när vi får lite sponsorpengar är att byta till .se eller iaf ta bort reklamen..</p><p></p><p>Jag vill ha hjälp med sidan, hur man på bästa sett gör den? Hur man gör det jag förklarade med roll over med musen? Tips och förslag på headers och logga till företaget?</p><p></p><p>Alla förslag är välkommna!</p><p></p><p>Mvh</p><p>Robin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rosu, post: 377337, member: 77888"] Tack för kritiken. Jag har funderat mycket på det där med åkarna som är klickbara. Ska göra så att när man för över den med musen så ska bilden mörkas ner medans åkaren fortfarande är ljus,därmed så känns det bättre? Angående texten på sidan så är det bara för att man ska se något olika på varje sida.. är verkligen inget som kommer så när den är klar. Det första vi ska göra när vi får lite sponsorpengar är att byta till .se eller iaf ta bort reklamen.. Jag vill ha hjälp med sidan, hur man på bästa sett gör den? Hur man gör det jag förklarade med roll over med musen? Tips och förslag på headers och logga till företaget? Alla förslag är välkommna! Mvh Robin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Hjälp med hemsida
Tillbaka
Topp