Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med hjälm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tommy_Wannabe_freerider" data-source="post: 351460" data-attributes="member: 76186"><p>Hei!</p><p></p><p>Jeg har en svart Giro G10 freeridehjelm (kjøpt nå i sommer, så har ikke forsøkt den i aktiv bruk ennå). Men den sitter veldig bra på hodet, og er både lett og behagelig å ha på. (Hjelmen veier kun ca 440 g)</p><p>I tillegg har den justerbare lufteventiler; man kan velge mellom fullt åpne ventilhull, halvveis åpne, og lukkede (for de virkelig kjølige dagene på fjellet!) </p><p>Den er også tilpasset bruk med goggles, og har spenne på baksiden for å holde goggles'ene på plass. </p><p></p><p>Alt i alt, så virker den hur bra som hälst! Det eneste negative er at den ikke er veldig billig (ca kr. 1500,-) men man får jo hva man betaler for. </p><p></p><p>Men, forrige sesong kjørte jeg med en Giro SST som er ganske billig (ca kr. 600-700) og jeg var utrolig fornøyd med den også...så man får veldig bra hjelmer uten å bruke FOR mye penger!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tommy_Wannabe_freerider, post: 351460, member: 76186"] Hei! Jeg har en svart Giro G10 freeridehjelm (kjøpt nå i sommer, så har ikke forsøkt den i aktiv bruk ennå). Men den sitter veldig bra på hodet, og er både lett og behagelig å ha på. (Hjelmen veier kun ca 440 g) I tillegg har den justerbare lufteventiler; man kan velge mellom fullt åpne ventilhull, halvveis åpne, og lukkede (for de virkelig kjølige dagene på fjellet!) Den er også tilpasset bruk med goggles, og har spenne på baksiden for å holde goggles'ene på plass. Alt i alt, så virker den hur bra som hälst! Det eneste negative er at den ikke er veldig billig (ca kr. 1500,-) men man får jo hva man betaler for. Men, forrige sesong kjørte jeg med en Giro SST som er ganske billig (ca kr. 600-700) og jeg var utrolig fornøyd med den også...så man får veldig bra hjelmer uten å bruke FOR mye penger! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hjälp med hjälm
Tillbaka
Topp