Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med inställningar av bindning Rossi Axial2 13/14.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1024845" data-attributes="member: 58560"><p>Om du trycker på länken i mholm's inlägg, alltså det du själv citerade så har du en sida som förklarar hur du ställer in den <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Annars lyfter du på metallskenan och drar bindningen fram/bakåt till önskad effekt uppnås</p><p></p><p></p><p>Sen ser jag inte sträcket på ena men antar att det är där motljuset (från blixt?) är? Men det spelar ingen större roll om det skiljer lite där. Det är inget du kommer märka någon skillnad på <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1024845, member: 58560"] Om du trycker på länken i mholm's inlägg, alltså det du själv citerade så har du en sida som förklarar hur du ställer in den ;) Annars lyfter du på metallskenan och drar bindningen fram/bakåt till önskad effekt uppnås Sen ser jag inte sträcket på ena men antar att det är där motljuset (från blixt?) är? Men det spelar ingen större roll om det skiljer lite där. Det är inget du kommer märka någon skillnad på :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med inställningar av bindning Rossi Axial2 13/14.
Tillbaka
Topp