Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med Köp av Armada AR6 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kgis" data-source="post: 792178" data-attributes="member: 63920"><p>Om jag var du skulle jag gå på minst 100 mm i midjan samt öka på längden ganska rejält till 180-185 cm med tanke på var du ska åka skidor. Är själv kär i mina salomon shogun som jag tycker presterar överallt. Finns i 182 och 191 (finns kortare också), 182 är 101 i midjan och 191 är 103 i midjan så den är ganska lämplig att ha som enda skida. Sen kan du ju utan problem gå på fetare prylar, salomon czar har jag hört ska prestera bra på många ställen trots den långa radien. Rossignol S7 tror jag inte skulle göra dig besviken heller, finns en hel uppsjö med skidor som du borde kolla in!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kgis, post: 792178, member: 63920"] Om jag var du skulle jag gå på minst 100 mm i midjan samt öka på längden ganska rejält till 180-185 cm med tanke på var du ska åka skidor. Är själv kär i mina salomon shogun som jag tycker presterar överallt. Finns i 182 och 191 (finns kortare också), 182 är 101 i midjan och 191 är 103 i midjan så den är ganska lämplig att ha som enda skida. Sen kan du ju utan problem gå på fetare prylar, salomon czar har jag hört ska prestera bra på många ställen trots den långa radien. Rossignol S7 tror jag inte skulle göra dig besviken heller, finns en hel uppsjö med skidor som du borde kolla in! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hjälp med Köp av Armada AR6 09/10
Tillbaka
Topp